FAQ voor klanten

Portal

Je kunt pas teksten aanvragen als je profiel volledig is. Controleer of je alle verplichte velden in je profiel hebt ingevuld.

Aanvragen en feedback

Wij gaan je aanvraag bekijken en het definieve tarief vaststellen. We nemen contact met je op om van jou akkoord te krijgen op het tarief en onze plan van aanpak en deadline. Zodra we akkoord hebben, gaat de opdracht live en kunnen onze schrijvers met jouw project aan de slag. 

In principe houden we twee feedbackrondes aan. Zodra een tekst is opgeleverd, wordt de tekst zichtbaar in je omgeving. Je kunt de tekst goedkeuren of afkeuren – in beide gevallen kan je feedback geven. 

We streven naar de hoogste kwaliteit en uiteraard willen we dat jij als klant helemaal tevreden bent met de opgeleverde teksten. Mocht dit onverhoopt niet gelukt zijn, dan gaan we met elkaar in overleg. We stellen onszelf de vragen: Was de opdracht duidelijk genoeg? Zijn er tussendoor vragen gesteld door de schrijver en is hier tijdig op gereageerd met duidelijke verdere instructies? Is de kwaliteit van de tekst echt niet goed of is het een kwestie van smaak? Komen we tot de conclusie dat de tekst beneden maat is, dan kijken we naar een verdere oplossing. 

Facturering en tarieven

Onze tarieven zijn standaard laag en zeer competitief. De marges zijn laag en we willen onze schrijver een fair price bieden. Als we minder rekenen, dan gaat dat uiteindelijk ten koste van de kwaliteit, omdat de schrijver minder tijd kan besteden aan de tekst. Wij kunnen pas korting geven als er een ruime hoeveelheid teksten wordt besteld. We werken dan met een staffelkorting, waarbij we kijken naar de totale afnamehoeveelheid. Mocht je een langlopend project in je hoofd hebben, of een grote batch willen bestellen- doe ons een voorstel en dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen.